Cancel Preloader

Montessori Ta'limi Tizimi

100 yillik Montessori Ta'limi falsafasi

    Montessori o'qitish uslubi bolaga o'zi o'rganishni istagan narsani tanlashiga imkon berish bilan boshlanadi. 

    Montessori ta'limi o'z-o'ziga yo'naltirilgan va bu o'quvchilarni o'quv jarayonida tajribaga ega bo'lishga undaydi.

#Marfaatlar Siz tanlagan yo'l...

Montessori falsafasi 100 yildan ortiq vaqt davomida tasdiqlangan o’qitish usuli hisoblanadi!

Dastlabki Poydevor

Farzandingizga dastlabki ta'lim - sog'lik va ozini atrof muhitdan himoya qilishni, shuningdek o'zini tutish va jamoviy ishlash malakalarini o'rgatamiz.

Asosiy Ko'nikmlar

Bolangizda sezgirlik qobilyatini, atrof-muhit qanday kashf qilish va mustaqil ishlashni o'rganish ko'nikmalarini shakllanishida sizga yordam beramiz.

Insoniy Shakillanish

Farzandingizni kuzatish va voqealikni baholash, tahlil qilish qobilyatlari bilan birga insoniy shakillnish uchun zarur bolgan reja bilan harakat qilishni o'rgatamiz.

Montessori ta'limining asosiy vazifalari ijtimoiy, intellektual, hissiy va amaliy hamda akademik ko'nikmalarni rivojlantirishga qaratilgan. Doimiy ta'limning asosiy maqsadi bolalarning intellektual va ilmiy rivojlanishi hisoblanadi. O'quvchilar test va imtihonlardan o'tishi kutilmoqda.

O'zini mag'rurlik va hurmat hissi o'quvchilarni Montessori-dagi bilimlarini sevishga undaydi va ularning yutuqlari ham ularni rag'batlantirishda rol o'ynaydi. Doimiy o'qishda motivatsiya tashqi manbalardan kelib chiqadi va bolalar buni o'rganishlari kerak, chunki bu majburiydir. O'rganish ularning o'quv dasturlarining bir qismidir.

Montessori ta'limi individual o'qish sur'atlarini rag'batlantiradi, bolalar o'zlarining shaxsiy sur'atlari bo'yicha o'rganishlari kerak. Doimiy o'qishda barcha o'quvchilar bir xil o'qish sur'atlariga rioya qilishlari kerak.

Montessori o'quv muhiti bolalarni kuzatishni osonlashtirish uchun oldindan tayyorlanadi Doimiy o'quv muhiti odatda o'qituvchilarning diqqat markazida bo'ladi, chunki u ushbu hududda amalga oshiriladigan barcha ishlar uchun javobgardir

Montessori ta'limi turli tadbirlarda tajriba orttirish orqali bolaning faol ishtiroki bilan tavsiflanadi O'quvchilar an'anaviy ta'limda passiv o'quvchilar. Ular buni o'zlari qilish o'rniga o'qituvchidan olishlari kutilmoqda.